Print

«Актуальні проблеми міжнародної післядипломної освіти: стан та перспективи розвитку»

Written by moderator. Posted in Новини

4-5 квітня 2013 року в Інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ імені М. П. Драгоманова відбувалася Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми міжнародної післядипломної освіти: стан та перспективи розвитку». Учасниками заходу стали представники 14 країн світу із 47 вищих навчальних закладів.

Изображение 271

 

 

 

Відкрив пленарне засідання перший проректор університету, доктор філософських наук, професор Володимир Бех, який зазначив, що система післядипломної освіти нині набуває подальшого розвитку, вона стає пріоритетним напрямом реалізації концептуальних ідей щодо реального забезпечення безперервності, відкритості й індивідуальної спрямованості професійного розвитку особистості.

Изображение 297

З вітальним словом до учасників конференції звернулися член Комітету науки і освіти Верховної ради України Олена Козієвська та президент громадської організації «Африканська Рада в Україні» Сісей Мухамед.

Изображение 380

У виступі завідувач відділу з питань державної служби, професійного навчання та урядових нагород Департаменту кадрового забезпечення Секретаріату Кабінету міністрів України Микола Анікін поставив питання про одне з актуальних завдань сучасної післядипломної освіти – суттєве оновлення її змісту, пошук, створення та застосування найефективніших сучасних форм і методів навчання для забезпечення високої якості знань. Позиція Міністерства освіти і науки України щодо проблем у розвитку післядипломної освіти була висвітлена у доповіді завідуючого сектору післядипломної освіти Костянтина Кукушкіна.

Изображение 329

Всі виступаючі та учасники конференції були одностайні в тому, що новi орiєнтири розвитку освіти впродовж життя передбачають нове бачення мiсiї, ролi i функцiї міжнародної післядипломної освіти, де ключового значення набувають налагодження ефективного міжнародного спiвробiтництва в освіті та здiйснення переходу вiд формування фахівця певної країни до формування фахівця світу, фахівця, чиї освiченiсть i мораль сягнуть рiвня складностi тих завдань, якi йому доведеться вирiшувати на рiвнi свiтових вимог.

DSCN2254

Розглянувши вже сформовану систему організації набору іноземців на різні форми навчання до ВНЗ, попит на послуги з отримання міжнародної післядипломної освіти, що існують в Україні та світі, присутні констатували, що освітній потенціал країни дозволяє увійти до числа лідерів світової освітньої спільноти. Проте наявні можливості українських освітніх установ використовуються не в повному обсязі, що негативно впливає на заходи з удосконалення всієї системи міжнародної освіти України.

На конференції громадською організацією «Африканська Рада в Україні» були оголошені та відзначені нагородами кращі ВНЗ України – лідери міжнародної освіти.

Изображение 372

Конференція прийняла Ухвалу, де визначено основні завдання та шляхи розвитку міжнародної післядипломної освіти на найближчі роки. Усі учасники висловили подяку організаторам такого необхідного та масштабного заходу та побажання щорічного проведення подібних науково-практичних заходів.

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації